TURISTIČKI I GASTRO POTENCIJALI ZLATNE DOLINE – PROMOCIJA HRANE I VINA U „ZLATNOM LUGU“

TURISTIČKI I GASTRO POTENCIJALI ZLATNE DOLINE – PROMOCIJA HRANE I VINA U „ZLATNOM LUGU“

DONJI EMOVCI – Vrhunski kvalitetna, ali u gastronomsko turističkim okvirima još uvijek nedovoljno poznata slavonska gastronomija, začinjena vrhunskim „Kutjevačkim vinima“ , domaćim sirevima, kao i specijalitetima od podolskog goveda, autohtone vrste koje je trenutno u Hrvatskoj svega 80-ak grla, predstavljena je u „Zlatnom lugu“ s ciljem afirmacije domaćih proizvoda, obogaćivanja lokalne turističke ponude i promocije potencijala ruralnog prostora.

Ugodno druženje upriličeno u autentičom slavonskom ambijentu, uz zvuke tamburaša novogradiškog sastava „Rubato“, bilo je i prilika da posjetitelji kušaju nove „kutjevačke“ proizvode, ali se i uvjere kako se upravo slavonska vina najbolje sljubljuju s autentičnom gastronomijom. Potvrdio je to i Leo Pandžić, voditelj „Zlatnog luga“, smatrajući ovakve promocije idealnom prilikom za afirmaciju ruralnog prostora i slavonske tradicije. Toplo-dimljena pastrva, vinogradarski ćevap, piletina pripremljena na nekoliko originalnih načina -jela su koja su posjetitelji imali priliku kušati po prvi puta, a koja će se, od danas, naći i na gastro karti „Zlatnog luga“ , mameći sve istinske hedoniste da navrate u Požegu i uvjere se u turističke potencijale Slavonije. Uz vrhunske proizvode, stoljetnu tradiciju i visoko educirano osoblje, ovakve su promocije prava prilika da se i nepravedno zapostavljeni dijelovi Slavonije približe nepcima svih sladokusaca, ali i obogate gastro kartu regije.

„Na tom tragu, već neko vrijeme, uspješno surađujemo i u projektu „Muzej u loncu“ , nanovo otkrivajući zaboravljenu slavonsku kuhinju, poput vrhunskih jela spravljenih od slavonskog podolskog goveda, vrste koja je prije par stoljeća suvereno vladala slavonskim pašnjacima, a potom gotovo izumrla.Želeći tradiciju prezentirati na suvremeni način, svakodnevno obogaćujemo vlastitu gastro ponudu, osmišljavajući nove načine pripreme, ali i prezentacije, poput, tortila punjenih vrhunskim, domaćim sirevima , koje ćete imati priliku probati, ali i sva jela zaliti iznimno kvalitetnim vinima“. Predstavljeni specijaliteti pripremljeni, isključivo, od proizvoda lokalnih proizvođača, na prvom su mjestu značajni za gospodarski razvoj grada i županije, slaže se i gradonačelnik, Vedran Neferović, jer, svaka promocija „Kutjevačkih“ vina istinska je promocija i Zlatne doline.

“Svjesni mogućnosti koje turistu pružaju kontinentalne destinacije, grad Požega se jasno odredio kao buduća polazna točka ruralnog turizma ovog dijela Slavonije.Na tom je tragu, u suradnji s resornim Ministarstvom, uz projekte „Požega-grad okusa“ i „Požega-četiri godišnja doba“, osmišljen i projekt budućeg centra za posjetitelje sa jedinstvenom suvenirnicom, polaznom točkom svih turističkih posjeta gradu i županiji.“, kaže gradonačelnik Neferović, najavljujući potpuno „zatvaranje“ financijske konstrukcije od gotovo 2 milijuna kuna, kao i jasne rokove završetka svih radova, do kraja godine. „Osim toga, dodao je Neferović, „uskoro bi trebali od resornog ministarstva dobiti i financijsku pomoć za izradu projektne dokumentacije Thallerovog hrama u Požeškim vinogradima, destinacije koja će na najbolji način povezati prošlost i sadašnjost grada, te, uz radove na poboljšanju komunalne infrastrukture trga Svete Terezije, postati istinski prepoznata turistička destinacija u regiji.“ Uz događaje poput ovoga u „Zlatnom lugu“, koji definitivno ulaze u prostor takozvanog „osjetilnog, iskustvenog turizma“ budućnost kontinenta je zajamčena.

Prenosimo sa “Slavonski.hr