TURISTIČKI I GASTRO POTENCIJALI ZLATNE DOLINE – PROMOCIJA HRANE I VINA U „ZLATNOM LUGU“ | Zlatnilug d.o.o. 0lymp trade login binary option indonesia terbaik semaforo para opciones binarias indicador dom forex para opções binárias mệnh giá là gì binary options teacha du doan dac biet hom nay bao nhieu tiền điện tử là gì binary options sites that accept paypal estrategias rentables vivir de opciones binarias trik profit binary option trading system opções binárias melhor jeito para aprender opções binárias indicadores financeiros opções binárias 18 ngày giao dịch không hưởng quyền là gì indicador que no repinta opciones binarias descargar curso o segredo das opções binárias reclame aqui opciones binarias fondos virtuales stoploss dumpling là gì trading con opciones binarias editorial franco binary options signals supernova binary options strategy stockpair broker binary options opciones binarias mas de 8 minutos binary options free review binary option prediction software for iqoption cặp chéo belajar lock profit binary option opções binárias melhores traders do mundo experiencia con opciones binarias con trỏ trong c violino opções binárias etoro binary options charts cara menggunakan binary option ติดตั้ง iq option opções binárias aulas gratuitas primer sitio en internet de opciones binarias 99 accurate binary option signals indicator indicadores para opciones binarias indicador tendencia opciones binarias on line ikili opsiyon nedir komentar tentang bisnis binary option renko chart คือ binary option btmm
TURISTIČKI I GASTRO POTENCIJALI ZLATNE DOLINE – PROMOCIJA HRANE I VINA U „ZLATNOM LUGU“

TURISTIČKI I GASTRO POTENCIJALI ZLATNE DOLINE – PROMOCIJA HRANE I VINA U „ZLATNOM LUGU“

DONJI EMOVCI – Vrhunski kvalitetna, ali u gastronomsko turističkim okvirima još uvijek nedovoljno poznata slavonska gastronomija, začinjena vrhunskim „Kutjevačkim vinima“ , domaćim sirevima, kao i specijalitetima od podolskog goveda, autohtone vrste koje je trenutno u Hrvatskoj svega 80-ak grla, predstavljena je u „Zlatnom lugu“ s ciljem afirmacije domaćih proizvoda, obogaćivanja lokalne turističke ponude i promocije potencijala ruralnog prostora.

Ugodno druženje upriličeno u autentičom slavonskom ambijentu, uz zvuke tamburaša novogradiškog sastava „Rubato“, bilo je i prilika da posjetitelji kušaju nove „kutjevačke“ proizvode, ali se i uvjere kako se upravo slavonska vina najbolje sljubljuju s autentičnom gastronomijom. Potvrdio je to i Leo Pandžić, voditelj „Zlatnog luga“, smatrajući ovakve promocije idealnom prilikom za afirmaciju ruralnog prostora i slavonske tradicije. Toplo-dimljena pastrva, vinogradarski ćevap, piletina pripremljena na nekoliko originalnih načina -jela su koja su posjetitelji imali priliku kušati po prvi puta, a koja će se, od danas, naći i na gastro karti „Zlatnog luga“ , mameći sve istinske hedoniste da navrate u Požegu i uvjere se u turističke potencijale Slavonije. Uz vrhunske proizvode, stoljetnu tradiciju i visoko educirano osoblje, ovakve su promocije prava prilika da se i nepravedno zapostavljeni dijelovi Slavonije približe nepcima svih sladokusaca, ali i obogate gastro kartu regije.

„Na tom tragu, već neko vrijeme, uspješno surađujemo i u projektu „Muzej u loncu“ , nanovo otkrivajući zaboravljenu slavonsku kuhinju, poput vrhunskih jela spravljenih od slavonskog podolskog goveda, vrste koja je prije par stoljeća suvereno vladala slavonskim pašnjacima, a potom gotovo izumrla.Želeći tradiciju prezentirati na suvremeni način, svakodnevno obogaćujemo vlastitu gastro ponudu, osmišljavajući nove načine pripreme, ali i prezentacije, poput, tortila punjenih vrhunskim, domaćim sirevima , koje ćete imati priliku probati, ali i sva jela zaliti iznimno kvalitetnim vinima“. Predstavljeni specijaliteti pripremljeni, isključivo, od proizvoda lokalnih proizvođača, na prvom su mjestu značajni za gospodarski razvoj grada i županije, slaže se i gradonačelnik, Vedran Neferović, jer, svaka promocija „Kutjevačkih“ vina istinska je promocija i Zlatne doline.

“Svjesni mogućnosti koje turistu pružaju kontinentalne destinacije, grad Požega se jasno odredio kao buduća polazna točka ruralnog turizma ovog dijela Slavonije.Na tom je tragu, u suradnji s resornim Ministarstvom, uz projekte „Požega-grad okusa“ i „Požega-četiri godišnja doba“, osmišljen i projekt budućeg centra za posjetitelje sa jedinstvenom suvenirnicom, polaznom točkom svih turističkih posjeta gradu i županiji.“, kaže gradonačelnik Neferović, najavljujući potpuno „zatvaranje“ financijske konstrukcije od gotovo 2 milijuna kuna, kao i jasne rokove završetka svih radova, do kraja godine. „Osim toga, dodao je Neferović, „uskoro bi trebali od resornog ministarstva dobiti i financijsku pomoć za izradu projektne dokumentacije Thallerovog hrama u Požeškim vinogradima, destinacije koja će na najbolji način povezati prošlost i sadašnjost grada, te, uz radove na poboljšanju komunalne infrastrukture trga Svete Terezije, postati istinski prepoznata turistička destinacija u regiji.“ Uz događaje poput ovoga u „Zlatnom lugu“, koji definitivno ulaze u prostor takozvanog „osjetilnog, iskustvenog turizma“ budućnost kontinenta je zajamčena.

Prenosimo sa “Slavonski.hr